Vakances pašvaldības policijas inspektora amatam
Augšdaugavas novada pašvaldības Centrālā pārvalde
(reģ.Nr.90009117568)
izsludina amata konkursu uz
Augšdaugavas novada pašvaldības policijas inspektora amatu
(profesijas kods – 3355 14)
(2 vakances)
Darba līgums uz nenoteiktu laiku
Darba vieta:
1 inspektors – Ilūkste, Augšdaugavas novads
1 inspektors – Višķi, Višķu pagasts, Augšdaugavas novads;
Mēnešalga 1086,00 EUR;
Darba laiks – summētais darba laiks.
Darba pamatpienākumi:
- Nodrošināt sabiedrisko kārtību un personu drošību noteiktā Augšdaugavas novada pašvaldības teritorijā;
- Doties uz izsaukumiem klātienē, lai konstatētu un novērstu iespējamos likumpārkāpumus;
- Kontrolēt, kā tiek veikta pašvaldības saistošo noteikumu un normatīvo aktu prasību ievērošana un izpilde;
- Izskatīt personu iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus;
- Veikt preventīvos pasākumus sabiedriskās kārtības uzturēšanā, t.sk. darbs ar sociālā riska grupām.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma “Par policiju” 21.panta pirmās daļas 1.,2.,3., un 4.punktā noteiktajām prasībām, nevainojama reputācija, lojalitāte Latvijas Republikai;
- teicama fiziskā sagatavotība, augsta stresa noturība, spēja strādāt paaugstinātas bīstamības apstākļos;
- normatīvo aktu pārzināšana administratīvo pārkāpumu jomā;
- “B” kategorijas autovadītāja apliecība (vismaz 3 gadu autovadītāja stāžs);
- labas saskarsmes spējas, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
- zināšanas par dokumentu izstrādi un noformēšanu;
- valsts valodas zināšanas – C līmeņa 1. pakāpe un vēlams vienas svešvalodas zināšanas saziņas līmenī;
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī.
Pieteikuma dokumenti:
- CV;
- Motivācijas vēstule (obligāti norādīt vēlamo darba vietu/vietas);
- Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- Valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei – C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
- Autovadītāja apliecības kopija;
- Apliecinājums, ka pretendents ir informēts un piekrīt, ka tiks iegūti dati no Iekšlietu ministrijas Informācijas centra Sodu reģistra par personas sodāmībām un administratīvajiem pārkāpumiem (veidlapa pielikumā).
Pieteikumu ar norādi “Policijas inspektors” var iesniegt līdz 2025. gada 26. februārim personīgi slēgtā aploksnē Augšdaugavas novada pašvaldības Centrālās pārvaldes darba laikā (Rīgas iela 2, Daugavpils) vai iesūtīt elektroniski uz e-pastu vakances@augsdaugavasnovads
Jau iepriekš pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka vienas nedēļas laikā pēc sludinājumā norādītā termiņa beigām sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Tālrunis uzziņām: 65475208 (Augšdaugavas novada pašvaldības policijas priekšniece)
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Augšdaugavas novada pašvaldība, juridiskā adrese: Rīgas ielā 2, Daugavpils, LV – 5401